/* disable right click on images*/ /* end of script*/

Σελίδες

Τετάρτη 5 Απριλίου 2017

Περὶ τοῦ ἑορτασμοῦ τῶν “Κήπων τοῦ Ἀδώνιδος”


2 σχόλια:

  1. Ο Πυθαγορας κι οι Ορφικοι, δεν ειναι αρχαιοτεροι του Ομηρου, του Ησιοδου και των Μινωικων ευρηματων απ οπου και αντλουμε στοιχεια της λατρειας, ανάμεσα σε άλλα. Οι Έλληνες δεν ακολουθουμε φιλοσοφικες γραμμες, δεν ειναι πολιτειακη παραδοση, συνηθως ειναι φληναφήματα και παντως ειναι προσωπικες αποψεις. Ο Ηλιος λατρευεται κανονικοτατα στην παραδοση μας που ειναι εξελισσομενη , επιτρεπει δηλαδη την εισαγωγη τελεσματων οταν οι αναγκες των εποχων το απαιτουν. Δεν ειμαστε στατικοι σαν τους Ναζωραιους που ακολουθουν το δογμα του ενός. Υμνοι και τελετες στα Ηλιοστασια εγίνονταν, παρόλο που οι περισσοτερες τελετες ακολουθουσαν συνήθως, το Ιερο Σεληνιακο ημερολογιο. Τά Ηλιοστάσια καί οί Ισημερίες δέν είναι παραδοσιακές γιορτές, τό έχουμε εξηγήσει αυτό πολλές φορές. Γίνονται όμως, διότι πολλοί θέλουν να τελεσουν και να τιμήσουν τους φυσικούς κύκλους απ τους οποιους εχουν χασει καθε δεσμο (ετσι το απαιτει ηψυχουλα τους) και γιά νά γίνουν κατανοητοί οί κύκλοι τής Φύσεως από τόν σύγχρονο άνθρωπο, ώστε νά κατανοήσει τήν θέση του στόν κόσμο μας. Ή άγνοια αυτή είναι εμφανής καί στήν ζώσα πραγματικότητα, καί μέσα από τά μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Γιά τούς προγόνους μας τά Ηλιοστάσια ή οί Ισημερίες είχαν τή σημασία τους, διότι σηματοδοτούσαν σημαντικές εκδηλώσεις τής ζωής τους, όπως γιά παράδειγμα στήν Αθήνα τό νέο έτος αρχίζει τήν νεομηνία μετά τό Θερινό Ηλιοστάσιο ή γιά άλλες πόλεις αυτό τό σηματοδοτεί ή Φθινοπωρινή Ισημερία.
    Τό άν όμως εμείς οί σύγχρονοι Έλληνες θέλουμε νά καθιερώσουμε μιά καινούρια εορτή, ακολουθούμε ακριβώς τά βήματα τών προγόνων μας, οί οποίοι δέν ρωτούσαν κάποιον σοφό , δήθεν σοφό ή συμβουλεύονταν κάποιο ιερό βιβλίο ή κάποια στείρα Παράδοση. Όταν ήθελαν νά καθιερώσουν μιά γιορτή τό έκαναν μέ τόν απαιτούμενο σεβασμό, χωρίς νά ρωτήσουν κανέναν. Εφτανε η συμφωνία των πολλών, του Δήμου δηλαδη. Καλη Ηλιου τροπη, καλο καλοκαιρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ἡ Ἑλληνικὴ Θρησκεία ἀπὸ τὴν αὐγὴ τοῦ Ἑλληνισμοῦ ἔχει στηριχθεῖ σὲ δύο πυλῶνες, τὴν φιλοσοφία καὶ τὴν ἱερουργία. Ὅσον ἀφορᾶ τὰ ὑπόλοιπα ποὺ γράφετε ἀνήκουν σὲ παγανιστικὲς καὶ θεοσοφιστικὲς ἀντιλήψεις καὶ οὐδεμία σχέση ἔχουν μὲ τὸν Ἑλληνισμό.
      Ὡς Ἕλληνες δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ δεχόμαστε τὴν ταύτιση τοῦ Ἑλληνισμοῦ μὲ παγανιστικὲς ἢ ἄλλες ἀντιλήψεις, ποὺ κάποιοι κύκλοι σκόπιμα θέλουν νὰ περάσουν στὸν χῶρο τῆς σύγχρονης Ἑλληνικῆς Θρησκείας, καὶ ἡ ὁποία ταύτιση ἔχει ὡς σκοπὸ τὴν παραποίηση τῆς Ἑλληνικῆς Θρησκείας καὶ τὴν σύνδεσή της μὲ τὸν Παγανισμό.

      Διαγραφή